sobota, 2 sierpnia 2014

Kierunek Zakopane

Hei kochani! Ten tydzień minął bardzo szybko może dlatego że miałam dużo do załatwienia i kupienia na obóz. Chociaż też udało mi się odpocząć u wujka kąpiąc się w basenie z kuzynką. Pogoda przez ten tydzień była piękna.
Post pojawia się dość późno, ale nie chciałam was zostawić zniczym na najbliże 2 tygodnie gdy mnie nie będzie. Już za nie całe 3 godziny będę w drodze do Zakopanego. Kiedy obudzę się w samochodzie moim oczom okażę się piękny widok Krakowa, a następnie Zakopane. Nie moge się już doczekać!!!
Dobra ja jestem zmuszona już znikać, wiec Do zobaczenia za 2 tygodnie.




2 komentarze:

  1. czekam z niecierpliwoscia az za 2tyg. pojawi sie nowy post :) super zdjęcia!


    http://gabrielakugla.blogspot.com/
    Obserwujemy? Za każdą obserwację odwdzięczam się obserwacją oraz komentarzem!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje licze na rewanż :) miłego wyjazdu :*

    http://agataweranika.blogspot.com/2014/08/common-white-girl-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz są one motywacją do dalszego pisania♥
Zostaw link do swojego bloga a napewno go odwiedzę a jak mi się spodoba zaobserwuję ♥