czwartek, 1 maja 2014

Majówka

Hej! Jak tam wam mija majówka? Mi można powiedzieć że wczorajszy dzień dobrze jednak wieczór z niezbyt dobrym zakończeniem. Czemu? Niestety podczas wieczornego spaceru mój pies został zaatakowany przez wilczura. Na szczęście skończyło się tylko na 5 szwach. Szczerze mówiąc zrobiłam duży hałas na osiedlu biegnąc za nią do domu i wołając ją. Teraz sama się z siebie śmieje ale już jest dobrze. Niestety przy biegu zgubiłam telefon jednak dziś rano mama go znalazła wiec jest dobrze. 
Dziś pogoda była naprawdę śliczna. Po obiedzie pojechałam z mamą na rowery nad Wisłę, a następnie do Wujka. Jestem bardzo zmęczona jednak pogoda była taka ładna, że sama się prosiła aby wyjść z domu. Uwielbiam taką pogodę. Mmmmmm.... mogłaby być taka zawsze. Tą majówkę dano mi spędzić w domu i odpocząć. Kocham taki czas kiedy nie muszę rano wstawać i na spokojnie mogę się ogarnąć. Niestety majówka trwa tylko 2 dni plus weekend ale zawsze coś, ale zanim się obejrzymy będą znów ukochane wakacje. Już nie mogę się doczekać!
A Wy Jak Spędzacie Majówkę?

8 komentarzy:

  1. Ja podobnie ale dzisiaj pogoda już nie jest taka piękna :((

    MÓJ BLOG--->klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam jechać na kajaki, a później do babci na mazury, ale niestety siedzę w domu :/ ale w sumie to dobrze, bo dzisiaj jest brzydka pogoda i podbno ma już tak być, a u babci nie ma komputera xd
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka :) podoba mi się ♥
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/happy.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie ciesze sie ze juz niedlugo wakacje ;d

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluzeczka/bokserka :)
    _______________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę zdrówka dla pieska ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaoberwuj i daj znać a ja na 100% sie odwdzięcze.
    Trzymaj sięcieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej super notka! bede wpadała częściej ! moze i ty do mnie wpadniesz i zaobserwujesz? odwdzięczę sie :) pozdrawiam
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz są one motywacją do dalszego pisania♥
Zostaw link do swojego bloga a napewno go odwiedzę a jak mi się spodoba zaobserwuję ♥