środa, 28 maja 2014

Common White Girl Tag

Hej Kochani!
jak widzicie po tytule dziś przychodzę do was z Tagiem-Common White Girl Tag . Jest to mój pierwszy tag i mam nadzieje że wam się spodoba. ZAPRASZAM!!

1. Ulubiony napój ze Starbucksa?
Zimą jest to Cappuccino, jednak latem czekoladowe frappuccino.

2. Ile czasu zajmuje ci się przygotowanie rano?
Zazwyczaj jest to ok. 30 do 40 min.

3. Ile selfie robisz dziennie?
Niestety mój telefon nie posiada kamerki spodu, ale nie przeszkadza mi to i robie ich ok 30 jak nie wiecej czasami. Zazwyczaj wynika to z nudy.

4. Ile masz obserwatorów na instagramie i ile masz zdjęć?
Obserwatorów-149 i zdjęć-46

5. Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
Zdarza mi się, najczęściej jest to LOL

6. Czy nosisz tą samą rzecz po kilka razy?
Raczej logiczne, że tak. Nie w jednym tygodniu ale noszę.

7. Czy jesteś rasistką?
Nie, toleruję każdego takiego jaki jest :)

8. Ile masz tweetów?
Nie posiadam twittera.

9. Instagram vs. Twitter vs. Tumblr
Instagram

10. Jak spędzasz większość swojego czasu?
Snapuję, oglądam telewizję, śpię

11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Wobecobiektywu, Abstrachuje, Littleblueberrysmile

12. Jak często malujesz paznokcie?
Bardzo rzadko ponieważ nie lubie swoich paznokci .

13. Jesteś zakupoholiczką?
Kocham zakupy jednak często na nie nie chodzę ponieważ żeby jechać na zakupy do galerii muszę jechać do Warszawy, ale jak już jadę to robię takie większe.

14. Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?
Szczerze to chyba ani razu.

15. Czy posiadasz dużo ubrań?
Nie mam ich dużo, ale też nie mało

16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Robię czasami na snapchata

17. Robisz makijaż codziennie?
Jak mam czas rano to nakładam BB cream a jak nie to tylko tusz do rzęs

18. Jakie są twoje oceny w szkole?
Róże, ale mogły być o wiele lepsze

19. Jak często stylizujesz swoje włosy?
Nie stylizuję ich jakoś bardzo, tylko je czeszę i prostuję jak trzeba

20. Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Nie, zawsze po powrocie ze szkoły przebieram się żeby było mi wygodnie 

Wiec to już cały tag, mam nadzieje że wam się spodobał.
Do zobaczenia :)





9 komentarzy:

  1. Fajny blog i super pościk mamy kilka podobnych rzeczy :) zapraszam na swojego bloga :) http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest ten tag chyba sama go zrobię ;888
    Obserwuj za obserwuj?
    gotuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. haha świetny gif;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny TAG ;)
    http://kingandsylwia.blogspot.com/2014/06/tego-jeszcze-o-mnie-nie-wiesz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag!
    Pozdrawiam, mysoulsmelody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na post :) Śmieszny gif! <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tag! :)


    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten tag. Ciekawe odpowiedzi. Widzę, że mamy też ze sobą trochę wspólnego :) Gif na początku jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz są one motywacją do dalszego pisania♥
Zostaw link do swojego bloga a napewno go odwiedzę a jak mi się spodoba zaobserwuję ♥