niedziela, 4 maja 2014

Majówka, Majówka... i po



Hei! Gdy tylko się obudziłam i spojrzałam przez okno byłam zachwycona. Od razu wyskoczyłam z kołdry i siedziałam na balkonie. Dziś ostatni dzień majówki, Jak go spędziliście? Ja szczerze mówiąc bardzo dobrze. Zaraz po obiedzie pojechałyśmy z mama rowerami do wujka i zrobiliśmy grilla. Kocham taki czas gdzie spotykamy się, razem siedzimy i spędzamy czas jedząc różne pyszności. Mmmm... aż zrobiłam się znowu głodna. U wujka są również dwie młodsze ode mnie dziewczynki w których jestem po protu zakochana!!!
Mogła bym z nimi zamieszkać. Nie da się ich nie kochać. Jedno ich spojrzenie, jeden uśmiech z ich strony i jesteś po prostu od nich uzależniony. Są to Julka (9 lat, zdjęcie wyżej) i Martyna (1,5 roku).
W trakcie grillowania razem z Julką jeździłyśmy na quadzie. Boże ona tak mega szybko jeździ, że czasami mam aż łzę w oku, ale mimo tego lubię taką prędkość.
Ostatni dzień Majówki co oznacza powrót do codziennej rutyny. Kolejne wolne to tylko weekend. Jakoś trzeba wytrzymać, ale jest łatwiej myśląc, że jeszcze tylko 2 miesiące.
We wtorek mam konkurs z okazji 3 maja. Na szczęście go prowadzę a nie biorę udział, jednak tzrebasobie zorganizować czarna spódniczkę bo moja jest troszkę za krótka, ale damy rade.

ramoneska ?/ bluzka house/ bejsbolówka cropp/ legginsy F&F/ buty nike

6 komentarzy:

  1. Fajny wpis ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia, śliczny outfit ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu !
    Bardzo ładnie zaczęłaś z wyglądem i treścią postów oraz ze zdjęciami.
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, zwłaszcza te na hamaku! Mi majówka bardzo szybko minęła :(
    Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz są one motywacją do dalszego pisania♥
Zostaw link do swojego bloga a napewno go odwiedzę a jak mi się spodoba zaobserwuję ♥